s j u k l i n g

hejhoppgummisnopp.

idag har jag varit hemma från skolan för jag hade jätte ont i huvdet både igår kväll och imorse när jag vaknade plus att jag hade lite ont i halsen. så jag somnade om och fortsatte min dag i sängen som jag även ligger i nu också, men snart måste jag upp och gå ut med fanny sen ska jag till tandis så dom får kolla på min tand som cpar sig. sen ikväll är det match mot bollsta, får se om jag lirar, för mamma får jag inte men för guse måste jag, så vi får se. nu ska jag svara på smset från älsklingen sen ska jag sätta på mig lite kläder och gå en bit med fanny, ni får ha det bäst tills vi hörs nästa gång. <3

du är mitt allt  du är mitt allt  du är mitt allt

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0