s j u k ä n n u e n g å n g

idag vaknade jag med världsont i halsen och asont i huvudet så jag beslöt mig för att sova vidare, men dock sov jag väldigt dåligt och började kolla på film vid nio eller tio. och jag sov även skit dåligt inatt för jag drömde typ tre mardrömmar varav två jag kommer ihåg, plus jag drömmer typ aldrig mardrömmar. tecken på att jag är sjuk kanske?

iallafall åkte jag och handlade lite med mamma trottsallt och sen har jag bara kollat på film inprincip. tex SATC som är såååbraaa! nu ligger jag här i min säng och oroar mig över min älskling, men ska ta och hoppas det bästa och gå ut med min hund nu. imorgon ska jag till gymnasiemässan igen, pallar inte men äsch får ju biobiljetter. ne nu ska jag gå ut puss!

skriv något sött här
Postat av: Anonym

O C H J A G V A R J U D Ä R < 3 !

2008-11-16 @ 17:21:50

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0