s i s t a & f ö r s t a i n l ä g g e t f ör d e n n a h e l g

inlägget innan måste jag bara säga; min bästavän är den sötaste som finns, den bästaste som finns och det är just därför jag älskar henne. :) <3


iallafall flyttade vi en lektion idag så vi fick sluta tidigare som slutade med att jag har lite tid över här hemma, ska ta tåget härifrån 14.27 så ska jag nog äta lite i stan också, sen går tåget till älsklingen 15.44, dock måste jag somvanligt byta i borlänge.. men det bästa med att sitta på tåget är att få räkna ner tiden och veta att ju mer tiden går ju närmare är det tills jag får pussa på min pojke igen, det här blir iaf som ni kanske redan listat ut sista och första inlägget för denna helg. så alltså måste jag önska er en trevlig helg om ni är värda det.. är ni?
ja klart ni är eftersom ni läser min blogg, hihi. alltså; ni får ha en underbart trevlig helg så hörs vi en annan gång, tare lugnt vad ni än ska göra och sakna mig inte för mycket, jag kommer ha det bäst. finns på mobilen om det är något viktigt, annars så, smsa inte så mycket, mer tid åt älsklingen om ni inte messar ju, haha! (aa)

love

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0