m y s w e e t d a y

idag kan man säga har varit som en liten otursdag för mig, fast sen på kvällskvisten vände allt (?)

ni ska få veta om ni så vill.. om ni vill, läs:
det började med att jag försov mig, asbra jennie. men genom att gå aaaaassnabbt och halvspringa så kom jag till tåget i tid, utan att ha pluggat ett piss på varken svenskaprovet eller matteprovet, men när jag kom till skolan övertala jag min svenskalärare att få göra det provet en annan dag, asbra (Y) sen iallafall så hade jag bajs ont i huvudet, lite ont i halsen och jag var skiita hungrig. plus att min älskling låg hemma och var sjuk och sov så hade inte han på sms heller, vilket sög. sen iallafall fick jag lite mat i magen och sen hade vi liksom hygien som slutade tolv fast vi skulle sluta trettiofem så trettiofem minuter tidigare, jätte bra tänker ni säkert nu men neeeej. jag och sandra var tvugna att vänta tills halvtvå för att göra matteprovet, när vi gjorde det som sög anusballe eftersom det var assvårt kapitel skulle jag hem. när jag kommer till upplandsväsby kommer jag på att jag glömt min namnskylt i skåpet som jag verkligen måste ha till mässan imorn så det var bara att hoppa av och vänta på nästa tåg till märsta som jag fick vänta på i en kvart, sen i märsta, vänta en kvart på bussen sen gick allt ganska bra faktiskt. sen hemma var allt somvanligt ostabilt men sen fick jag skjuts till hallen vid sex och var där med guse ett tag och sen hade vi samling sen match mot bele barkarby som faktiskt gick super. det slutade tillslut 6-6 med klart övertagande av oss som ledde hela tiden inprincip. jag fick göra ett mål och två ass, sen gjorde min undebara vän keso resten av målen, love her. nu är jag hemma och pratar med babyboy. imorn ska jag på gymnasiemässa sen ska jag nog göra ett ärende med guse (?)

nu ska jag typ hoppa in i duschen, i need that. jag är trött och jaa blablabla, xoxo

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0