m o r g o n p i g g p u n k t s e ?

idag vet jag inte vad som forit i mig men jag är uppe och färdig en timme innan mitt tåg går. rätt jobbigt eftersom jag är van vid att vakna - fixa mig - skynda till tåget. men jaja, ibland måste man ju har "tur" också även fast jag inte vet om det är tur eller inte..
igår efter skolan så åkte jag och frida in till stan och fixade biljetter till insjön och hem från insjön. så på fredag åker jag upp till min babyboy och stannar med honom hela helgen, åker kvart i två på fredag och är hemma i stockholm igen kvart över tio på kvällen på söndag, oj vad jag längtar ihjäl mig nu.
men innan jag drar iväg så har jag ett hotellprov att göra, pluggade faktiskt lite igår. duktiga jag (det var bara för internet inte ville funka, haha)
nej nu ska jag kolla sl.se igen, fatta inte riktigt en grejz. puss på er och ha en bra dag!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0