m i n p o j k e ä r d e n f i n a s t e s o m f i n n s

kan börja med att säga USCH för detta väder, det är hur mycket snö som helst och det har snöat precis hela dagen.


men iallafall, jag är hemma i sthlm igen vilket jag varit sen 22.16 igår kväll. helgen uppe i dalarna var mer än underbar. väl i borlänge i fredags mötte babyboy mig på stationen så satte vi oss på tåget som efter tusen år tog oss till insjön. hela helgen har vi bara varit inne och myst. jag vistades inte utomhus något på hela helgen förutom när vi gick från stationen hem till honom och sen från honom till stationen när jag skulle hem. vi har somsagt bara myst och tänkt på varandra. kollat film, matat varandra med popcorn&chips, spelat fifa, kollat fotboll och innebandy och kommit på lite sjuka ideér som vi är bäst på. hihi. typ tio minuter innan vi skulle till stationen fick jag även träffa linus en stund som också följde med oss och lämna av mig på stationen.
på tåget hem var det fett jobbigt, hade asont i huvudet och magen + att saknaden av pojken satte ju spår på en gång. usch vad hemskt det kan vara att lämna en människa, men om vi har turen på våran sida ses vi redan i helgen igen eftersom vi har en hel månad redan på söndag, underbart. <3
juuste måste bara påpeka att andreas my boy är den sötaste som finns för jag var sjukt nära på att svimma och då fanns han där och tog hand om mig till tusen, tack pojken det betydde mer än massor. utan dig skulle jag inte klarat det, du är undebar även i sånna lägen. :)

andreas, du fattar inte hur mycket jag älskar dig för det är obeskrivligt, du är allt och hela min värld. den ända jag lever för, det kommer alltid vara du och jag för jag kommer aldrig göra så att jag förlorar dig. jag
älskar dig. tack för att du finns hjärtat. <3

  
whatever, trögt att komma till skolan idag var det ju kan man säga, sen när jag väl kom till märsta missade jag såklart bussen eftersom tåghelvetet var försenat så jag var tvungen att stå ute i snöstorm och frysa typ en kvart. på svenskan var det lite kul för jag frågade min lärare som jag hatar en fråga, så svarade hon inte på den utan börja babbla om något helt annat då kommenterade jag något så hon sa att jag var så otrevlig jag ba "men jag frågar dig en sak så börjar du babbla om något helt annat, vet du hur irriterande det är eller?" då sa hon förlåt förlåter du mig.. typ.. jag ba "ah om du går härifrån nu" men idioten står såklart kvar och fular sig, kärring. iallafall, (a) sen på lunchrasten var det lite smått kul när det startades ett liitet snöbollskrig med några i fp06 så det slutade med att jag och sandra hamnade på en toalett för att slippa bli mulade, men vi gick som segrare såklart när dom andra gav upp, haha suckers! :D
sen i köket dampade jag satan på min lärare där med, oj vad sur jag blev över hennes klagande. så min dag har inte varit den bästa kanske men jaja.
sen fick jag skjuts hem av bästus och han är allt bra ibland. och vet ni! han lyckades vara seriös, grattis pojken, haha. (y) <3





snart ska jag iväg ut i snön med fannybanny och möta mamiii. måste även prata med henne om lite grejz, men vi hörs någongång pusshaj.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0