m i n o n s d a g

oj vilken dag säger jag bara, först hade vi sovmorgon och första tre lektionerna skulle vi ha med anneli, bästa läraren. först dubbellektion i hotell och sen en timmes serveringskunskap (?). iallafall så fikade vi på hennes lektion, fick lussekatter och saft, gick igenom provet, fick en ny severingsbok, var inne på datorn sen fick vi sluta typ en och en halvtimme tidigare om inte mer. jag och lovisa letade rätt på dennis och snackade med han sen gick vi och satte oss med marcus och daniel som spelade gitarr, sen gick vi fyra och 'lunchade' sen var jag och lovisa inne på datorn en stund innan vi hade idrott som var rätt soft, dennis är lite smårolig han osså.
iallafall så efter skolan drog jag till stan med älsklingssyster, fixade biljetter - så jag drar till babyboy på fredag - och sen köpte lite grejz och bara pratade en massa, hade saknat den bruden rejält!
nu ska jag försöka plugga lite engelska sen duscha sen sova, imorn har jag engelskaprov (sug anusballe) sen utvecklingssamtal, hur kul låter det? inte ens lite kul tycker jag..
aja, nu har jag inte tid att blogga mer, tjenixen!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0