l a l a l a l a a a

jag tänker på min vän keso just nu bara för att jag har varit jätte dålig på att uppdatera bloggen nu på ett tag, men det är för att jag inte orkat och anledningen till varför jag tänker på henne är för att hon sa till mig förut att hon älskade att läsa min blogg och så fort jag inte uppdaterade läste hon dom gamla inläggen, haha stackare säger jag bara. :))

whatevvaaah.. nu ligger jag i min säng med min älsklingsplutt brevid mig, varmt och mysigt är det och vi tänkte ta och kolla på andraavenyn nu, iallafall jag. hon riktar väll mera in sig på att sova. imorgon är det skola igen, längtar dock inte så värst, i köket ska vi göra 10kg köttbullar, låter det kul? inte ett dugg. sen efter skolan ska jag ta en vila från träningen pga min fot oså så åker istället in till centralstationen (frida hoppar även på mitt tåg och ger mig sällis) för att kirra biljett till dalarna, hoppas på att det finns biljett nu så jag får träffa min pojke i helgen. oj vad jag saknar honom.
han ska även smsa mig om ett tag och hoppas även på att han ska ringa mig, hihi. nej nu är det andraavenyn som gäller, pusshaj!

p.s juste imorn måste jag även plugga lite till hotellprovet jag har på torsdag, suck d.s

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0