g u s e l i n a b ' v ä n

ett liv utan dig finns intejag måste bara ägna ett inlägg åt min älskade bästavän. hon som gör mig lycklig, hon som alltid lyssnar när jag behöver henne, hon som är bäst på att stötta och peppa, hon som kan vara en stor solståle även fast det regnar som fan och hon som seriöst kan göra gråt till skratt.

du vet att jag älskar dig för det har jag sagt till dig så många gånger, jag kan säga det igen om det så behövdes, jag älskar dig. för mig är du en person som alltid kommer ha en stor plats i mitt hjärta. redan från första början tyckte jag du hade ett hjärta av guld, för varje dag som gick fick jag mer och mer förtroende för dig och ja nu är vi här idag ca fyra år senare och för mig är du nu bäst och min bästavän. det är alltid först dig jag vänder mig till om jag har en fråga jag inte kan svara på själv eller om det rinner tårar ner för min kind. och vet ni varför? jo för att hon somsagt är min bästavän och jag litar på henne till tusen procent.



och med detta inlägg vill jag få fram, hur dåligt du än mår så finns jag här, vad jag än gör, hur jag än själv mår och vad det än är för väder ute (fråga inte varför jag skrev det haha) för jag vill vara en lika bra vän som du är mot mig. jag är stolt över att ha dig som min vän, jag är verkligen det för ingen jag känner eller så har snackat skit om dig, ingen har sagt att du är dum, behandlar en dåligt/orättvist eller liknande, alla pratar gott om dig. du är unik glöm inte det, var dig själv precis som du är. det är henne alla älskar och ser upp till. det är hon som är bäst, stå för den du är och var stark. jag vet att du klarar det, jag tror på dig.

guselina, jag kommer aldrig släppa din hand vad som än händer, du betyder otroligt (obeskrivligt) mycket för mig. utan dig är jag ingenting, om jag inte skulle ha dig skulle jag inte vara hel. jag kommer aldrig vilja förlora dig, det har jag inte råd med. alltså för mig är du helt klart världsbäst, jag lovar dig. ta åt dig av detta du just läst nu, allt är sant så ta åt dig för min skull.

jag vill vara precis som dig,
jag vill ha ditt hjärta av guld
och jag vill ha det modet du har inom dig.
ta vara på det!

skriv något sött här
Postat av: guselina

aaw, jag älskar dig bästa vän. Always and forever <333

2008-11-03 @ 23:35:09

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0