f u c k h u v u d v ä r k

idag gick jag hem från skolan efter dubbeltimme i matte, jag ville egentligen inte gå hem men jag pallade verkligen inte vara kvar, mitt huvud höll på att sprängas i tusen bitar och jag var helt slut, det kändes som att jag skulle svimma och spy på samma gång, det var skit hemskt. så iallafall så gick jag till bussen och satt och vänta på den i en halvtimme, tur att bästus finns som kom ut och gav mig sällis, sen så väl hemma i 'fina'hld igen så gick jag till mammas jobb och fick pengar, gick och handlade på ica sen kom jag hem och gjorde lunch, fast på vägen hem trodde jag jag skulle dö för orken att gå fanns inte, och huvudet gjorde ingenting bättre. sen gick jag upp på mitt rum, åt och kollade på andraavenyn sen somnade jag. fett med mys, nu ska jag kolla lite på satc. puss på det.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0