f r i d a j a g ä l s k a r d i g

tju, hur mår bloggvärlden? jag mår fint förutom att jag ha nedrans ont i ryggen som varje morgon efter att ha sovit i min säng. iallafall så har min älsklingssyster gått hem eftersom dom skulle ha gäster. men igår var vi ju på bio, innan bion köpte jag en jacka, och frida brunpuder och sen en sak till hennes far. sen gick vi till bion kirrade popcorn och dricka sen satte vi oss på plats, filmen var underbart bra och ja zac var såklart otroligt snygg. haha. sen gick vi hem och stannade på vägen och satte oss och pratade lite, vi gick hem till frida och hämtade lite grejer sen hem till mig och tog ut fanny på en promenad och insåg att det regna så vi pallade inte vara ute som vi bestämt så vi gick in och kollade på wall-e eller frida gjorde eftersom jag tycker den är asdålig så jag spelade lite fifa sen störde jag mest frida haha, sen kollade vi lite på madagaskar innan vi somnade gott. vi vaknade fett tidigt och kollade på det brinner haha. sen gick hon hem och nu sitter jag här. nu vet ni det också, pusspåer!

btw, idag är det farsdag så grattis (?) pappsen! :)

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0