b i o l ö r d a g

för någon dag sen planerades det att jag och frida skulle umgås denna fina lördag och det är fortfarande så, jag och hon ska till kista, kolla några grejz sen ska vi på bio. bara hon och jag, underbart! vi ska kolla på hsm3 som båda så gärna vill se och eftersom jag fick fyra gratisbiljetter från skolan igår så passar det ju utmärkt att gå på bio, jag bjuder henne bara för att jag älskar henne så mycket, hihi.
jag har precis ätit lite och kollat på sunes jul haha, nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite, även fast jag ska vara hos frida förns tjugo i fem men iaf.
vill bara påpeka att det var sex dagar sen jag träffade älsklingen, snacka om vad jag saknar den människan, det är tretton dagar tills vi ses igen och fan vad jag längtar.

och juste, min mamma räddade mitt liv idag, fan vad glad jag blev. hon är bäst och jag älskar henne! <3

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0