a l l a d a g a r k a n j u i n t e v a r a p e r f e k t a

jag skulle ju komma ungefär en minut försent, eller typ fem, till mattelektionen, istället kom jag typ trettio trettiofem. ingenting var mitt fel, så tycker inte dennis borde gett mig ogiltlig frånvaro, för allting var pga fkn sl. elfel i tågen som gjorde att vissa tåg var en timme försenat. jag kom på tåget sjutton över fast jag skulle varit på det furtiosju. jag höll på att frysa ärslet av mig när jag satt där och vänta, jag är seriös. väl på tåget stack det som nålar i fingrarna för dom var så kalla. iallfall det var första som försämrade min dag.
kommer till mattelektionen och gör lite där och sådär, sen fick jag tillbaka mitt matteprov i slutet av lektionen och det gjorde ju inte dagen efter när det står 16/26 - det menas med att jag var ett poäng från vg, 17 och jag skulle haft vg. det stod bara ett litet pissigt g+ på skiten, åh vad irriterad jag blev.
sen var det idrott som gällde, vi var fyra personer som medverkade och hur kul var det att sedan få veta att vi skulle ha boxning? visst kul för jag älskar boxning - när man är sur på någon. men idag var jag konstigt nog inte det så kunde liksom inte ta i lika hårt, ta ut min ilska utan det gick sämst men aja.
sen när idrotten var slut så var jag i omklädningsrummet helt fkn alone eftersom sandra inte var i skolan och ida&lovisa medverkade inte på lektionen, suck. sen hittade jag inte dom när jag skulle äta lunch heller så var tvungen att sitta och vänta på daniel&marcus en stund.
sen hade vi världens tråkigaste lektion såklart, arbetsmiljö med maggan för dom som inte vet så hatar alla i klassen just den lektionen och den läraren, och just nu gör vi en uppgift typ uppsats, astråkigt och jobbigt. tråkpunktse.
sen hade vi mentorstid och vi får nytt schema för period två, just nu i dagens läge det schema vi har nu tycker man är jobbigt och suger ashårt men såklart får vi ett som är ännu sämre ännu jobbigar osv. har bara en sovmorgon på hela veckan, onsdagar då vi börjar 09.25 annars är det 08.15 varje dag. måndagar&tisdagar slutar vi fem, onsdagar&torsdagar fyra och fredagar halv ett. typ lid med mig?
plus att det ska ha spöregnat hela långa dagen hela tiden, så jag blev blöt när jag skulle hem, usch min dag har verkligen sugigt hårt. plus när vi skulle äta middag fick jag veta att världens bästa morfar ligger på sjukhus pga hjärtat. :(
vad står på tur näst denna hemska dag?

ge mig en ny dag nu tack.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0