< 3 b r a b e t y g

varför finns träningsvärk? bara en liten fråga, visst det är kul att det är som ett tecken på att man tränat, men det är inte kul när det gör grymt ont när man försöker göra något. efter boxningen i tisdags har jag dö mycket träningsvärk. igår var det hopplöst, kände av värken i hela armarna och bak vid skulderbladen och i högratummen, idag är det bättre men jag har fortfarande grymt ont i högratummen och lite i överarmarna, vänsterunderarmen och skulderbladen. det kändes som mest idag på idrotten då vi skulle kasta en fkn medicinboll på tusen olika sätt till varandra. läraren torterar oss, och det sa jag även till honom. hihi.

iallafall, dagen har väll varit okej. matten var seg, idrotten var inte den roligaste, engelskan sög anusballe och på hotell lektionen hade vi prov, och tack och lov för att jag fick MVG, det var min räddning på dagen kan man säga. 30/31 poäng och jag är grymt stolt, kunde fått 31 om jag inte skulle skrivit om ett sexstjärnigt hotell förut, det var därimot surt men jaja. ikväll ska jag packa eftersom om ett dygn är jag hos min baby och jaah, jag längtar (dock längtar jag inte tills att sitta på ett tåg i tre timmar, men jag åker ju till något bra så..). ska till skolan först och vara på mattelektionerna och typ tjugo minuter på livsmedelskunskapen. ikväll ska jag även sova tidigt och hämta min hårförläggning hos mimi typ.

deppa inte om jag inte bloggar mer förens på måndag nu, kanske bloggar en gång till ikväll, kanske en gång imorgon (som jag inte tror men..) OM jag inte bloggar så ha en underbart fantastisk helg och sakna mig inte för mycket. pussen!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0