1 8 d a g a r k v a r

äntligen hemma säger jag bara.. usch vad denna dag sugigt. först iväg till skolan efter att verkligen verkligen slitit mig ur sängen, kom i tid och typ snackade mig igenom svenska lektionen så läraren klagade x antal gånger. sen hade vi lunch osv osv. sen kök, rätt chill eftersom vi var rätt få och bakade men det var jobbigt iallfall och jag kände verkligen inte för att stå där och knåda deg o lalala. men jag klarade det och när jag kollade mobilen klockan fem hade jag fått fyra sms, två från guse och ett från älsklingen (!) (minns inte vem det sista var ifrån).. så jag ringde min älskling snabbt som bara den och pratade med honom ända tills jag såg guse vid sollentuna eftersom vi bestämt att mötas för att jag skulle äta, sen hade vi obligatoriskt möte i innebandyn så har varit på det typ en och en halvtimme, nu är jag helt slut. ska in i duschen och lite sånt där sen så ska my love ringa mig typ. imorn är det marknadsföring x2, usch pallar inte. men iaf puss på er.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0