stanstanstan

skriver lite snabbt nu eftersom jag har lektion om ungefär fem minuter.

igår drog jag och frida in till stan vid tolv tiden, vi gick till mc donalds och feta oss sen gick vi runt, vandrade ner åp sveavägen och satte oss där för att vänta på människan vi skulle möta. men eftersom han aldrig kom gick vi in på lidl och cpade, sen precis när vi köpt ltie godis och dricka är det klart han smsar "vart är ni?" sen går vi en bit  till och där hade vi honom. vi gick runt en massa och hade sjukt trevligt, tills klockan blev tjugo i sex och dom tog tåget hem till dalarna igen.
jag och frida gick till vårat tåg som vi precis då missade så vi trodde inte nästa skulle gå förns om en halvtimme så vi satt och klagade massa sen kommer ett tåg tidigare vilket vi inte visste, så det var sofft. vi gick hem till mig och hämtade fanny och gick en sväng, sen hände inte så mycket mer.

nu sitter jag somsagt i skolan och har as ont i huvudet och vill bara ut från denna byggnad, men jag klara av att stå ut femtio minuter till. ska skriva på en uppsats i so om kalla kriget, fuck. efter skolan ska jag typ med mimi till staden, hon ville ha med mig dit så jag offrar mig. haha är ofta i stan nu för tiden men iaf. nu ska jag logga ut mig från datorn och gå å snacka skit med läraren.

ha en fortsatt trevlig dag!


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0