sitter i skolan

Jag har rast men lektion igen hel. Jag, Sarita och Johanna har varit på ica under rasten för jag var hungrig och köpte en ciabatta och åt. Igår somnade jag jätte sent eftersom jag kollade klart på Sprängaren (där Fanny, en jag känner eller vet vem det är är med) och sen efter den fick jag sms så det blev senare än räknat. Men jag kom iallafall i tid till skolan vilket jag typ aldrig gör i vanliga fall på måndagar så det var lite cp sådär haha. Sen har jag fått sms från Josef, min granne, nu och han sa att jag skulle komma och prov jobba nästa lördag. Men då fyller Guse år fast jag måste tyvärr åka iväg och provjobba iallafall. Vi får se när jag slutar, börjar iallafall 11. Kommer kanske åka till Guse då efter om jag får för henne och om det är okej liksom. (a) Nu orkar jag inte skriva mer så tack&hej!


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0