shopping is the shit

hemma från kista där jag var med guse och hon är även här nu också men jag bloggar lite snabbt bara. jag tog ett till hål i örat och guse tog två "vanliga" och fick ena av mig i födelsedagspresent. sen gick vi till hm där jag köpte ett par svarta shorts, sen jc där dom hade halva priset på allt i affären som passade mig perfa eftersom jag hade presentkort på 500;- som jag fick av jimmy och jenny i födelsedags present så jag köpte en tjocktröja i det material jag alltid velat ha och letat efter länge, sen ett linne som jag ska ha på skolavslutningen sen en t-shirt i längre modell och ett par strumpor och ett par trosor. det blev 490 någonting men om det skulle varit vanligt pris skulle det blivit 990 nått.. fett bra :D nu ska jag vara ännu socialare mot guse än vad jag är så pusshej töntar :)


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0