ny kamera OCH ny bikini

image149så nu har jag fått en ny digitalkamera vilket är underbart. tycker om den verkligen faktiskt, svart och inte så stor + stor display, i just love it. så tack papi  sen har jag även köpt mig en bikini, fick ju ett presentkort på tvåhundra av frida och guse i lördags och det passade perfekt att köpa en ny bikini för (<---) sen köpte jag även ett vitt linne och en liten hårspray på hm. nu ska jag in i duschen och fixa massa, sen ska jag ta brun utan sol fejk som man är. det är ju frilufsdag som jag nämt imorgon och om det är fint väder är det ju bad och bikini som gäller.

skriv något sött här
Postat av: Erica

Den där bikinin är najs, har testat likadan :)

2008-05-21 @ 17:01:26

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0