jag vet inte vad

Jag sitter här i min ursköna säng under täcket och bara väntar på ett sms som jag väntat på i några timmar. Men jag vet inte varför jag väntar på det för det är inte så att personen kan svara något speciellt märkvärdigt på det jag skrev till den. Iallfall så vill jag ha svar men det verkar inte som jag kommer få det, eller?
Kvällen har varit fett seg. Har kollat lite på tvn men fattar inte ett piss av filmen som går på fyran atm, innan var det körslaget och man blev ju såklart besviken när inte Brolle vann alltet. Imorgon ska jag troligvis städa om det inte blir något om det jag och Frida snackat om hela dagen. Men jag vet inte ens om jag får göra något imorgon pga tjaffset med mor min, dum som jag är så är jag som jag är. Säger saker jag inte borde säga, gör saker jag inte bode göra. Det är det jag är bäst på!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0