jag fattar inte vad fan du håller på med

jag är så trött.. på vissa människor som förändras som fan bara på några sekunder. ena sekunden är den underbar, andra är den dryg och tråkig, tredje är det som man är fiender sen år tillbaka. ibland har jag bara lust att ge upp allt och vända mig mot hela världen och bara säga fuck off hejdå everything. men det går inte, så lätt är det tyvärr inte.
iaf, hej på er glada. idag var det skola, på gympan hade vi hlr - hjärt och lung räddning, det var fett jobbigt och jag vette fan om jag skulle klara mig ute i the real world. sen hade vi so, musik, matte, lunch och språk. har inte så mycket mer att säga. sen efter skolan stack jag hem till mimi och chillade sen drog jag till ica och köpte godis, träffade mamma och gick hem. ska snart fixa mig lite och typ ringa mimi och försöka få henne att bjuda hem mig haha. (aa) kanske bloggar ikväll. idag är det iaf sista dagen som 15 åring, sjukt tråkigt. eller inte. nu ska jag runda av och säga tack för mig. puss

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0