I <3 E.M.D

nu måste jag berätta en underbar sak, men först ska jag bara säga att jag var i stan med mimi, köpte en i <3 you tröja oså sen så var vi i gallerian, så kommer några tjejer typ skrikandes galet jag tänkte för mig själv, aha dom har träffat en kändis undrar vem. jag och mimi fortsätter gå så kollar jag mig runt och ser självaste DANNY, sen när vi ska tilbaka är även ERIK och MATTIAS där. så alltså vi såg hela gänget av sötnosar, E.M.D. vi blev helt till oss och gick och påpekade det till varandra ett bra tag efter det. och förra veckan när jag var i stan med kussen såg jag ju peter jöback, det är fett nize att se kändisar haha.                     
image163

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0