Grattis bästa vän 17 bast.

Börjar med att säga; GRATTIS GUSELINA!  sen nu ska jag berätta om my day. började med att jag gick upp och fixade mig sen åkte jag till odenplan för att jobba, hände inte så mkt men fick iaf 100;- och ska sommarjobba där, nize man! sen åkte jag in till stan och kollade lite sen åkte jag hem till födelsedagsbarnet och mumsa lite gott där och umgicks, jag och guse satte på film och så sen när gästerna försvunnit. sen åkte jag hem och möttes av frida och riken som skulle med hem till mig och hämta byxor som frida skulle låna och nu sitter jag här och euro vision står på. ska byta om sen om ett tag ska jag sätta på filmen jag kollade på hos guse fast dock inte såg slutet på. haha, puss på det hejdå! :)

skriv något sött här
Postat av: guse

tack för att du kom,

2008-05-25 @ 18:09:06
Postat av: guse

du är bäst, jag älskar dig!

2008-05-25 @ 18:09:30

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0