första doppet -08

jahaja, skolan orkar jag inte prata om för där har det inte hänt något märkvärdigt mer än att vi fick skoltröjan kanske.. haha. iallafall efter skolan kom maikel x2 och någon annan kille å hämta oss vid hld station så åkte vi till sköndal och skulle sola å chilla ni vet. killarna skulle bada och jag och frida som inte hade badkläder med oss skulle stå brevid och kolla på men när vi gjorde det fick vi värsta lusten att bada men tänkte nej det går ju inte. sen ville killarna att vi skulle bada och efter mycket tänkande bestämde vi oss. VI SKULLE BADA! vi fick låna badbyxor av killarna och vi gick och bytte om, vi skulle alltså bada i trosor, bh och killarnas badbyxor. men vi hade på oss, jag linne och frida tjocktröja på vägen till bryggan som vi sen skulle ta av oss. vi hade sagt till pojkarna att stanna på filten men dom kommer såklart till bryggan och typ filmar o massor. sen får ena maikel för sig att putta i oss, och han började med mig och jag som inte hade tagit av mig linnet hamnade i plurret. ville liksom inte doppa huvudet ens men aja, sen var det fridas tur. sen gjorde han det en gång till. usch vad hemsk man kände sig efter det. sen satt vi och chillade på filtarna någon timme sen åkte vi hem till maikel och chillade lite där innan vi fick skjuts hem. mysig dag seriöst. jag <3 solen


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0