underbart härligt

det är så skönt att slippa tänka tanken "jag måste fixa mig och gå till skolan snart" bara få ligga här och låta tiden rinna är toppen. man njuter extra mycket när man kommer på att det finns vissa som sitter där i den otroligt fula skolan jag går i och pluggar gärnet och längtar till att klockan ska bli dags att gå hem. jag ska faktiskt snart ta och resa mig upp från soffan jag ligger i och ställa mig i duschen , sedan ta något att äta och fixa mig precis som jag skulle gjort om jag skulle till skolan. men istället för att passa tiden kvart i ett ska jag passa tiden tre. för då ska jag till willys och påskhandla med mamma. ikväll blir det bio med guse , censie och några till troligtvis. det är så mina planer ser ut en så länge. vi hörs sen kanske. kiss and hugs.


jl


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0