top model , the notebook och godnatt

nu ligger jag och tvn står på. inget mindre än top model. jag har skrivit upp det som ska packas ner i väskan som ska göras när jag vaknar imorgon. sen blire dusch och fix sen vänta på mamma sedan bär det av till mommo & moffa. det ska bli underbart , i hope. innan jag lägger mig och ska sova idag , alltså efter top model och efter 'nattfixet' ska jag kolla på "the notebook". jag har för mig att folk tipsat mig om att den ska vara bra och sorlig fast vet dock inte om det är den. det får jag se om ca en kvart. jag kommer inte blogga något mer idag men möjligtvis innan jag åker imorgon. godnatt på er

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0