tidig morgon

halv nio kom mamma in i mitt rum och frågade om jag skulle följa med jimmy till någon affär med billiga kläder och när det gäller billiga kläder bangar man aldrig. så det var bara till att gå upp , äta lite och fixa i ordning sig. sen kollade jag lite på en film också. jimmy kom strax innan tio och vi åkte direkt. när vi kom hem igen hade jag med mig en påse med en t-shirt (som det står CHILL with friends with everyone with life på) ett blått linne typ , ett grått långt linne (som det står loose your mind på typ) och ett par gråa leggings. nicenice tycker jag. idag ska jag typ pluggish lite , tråkigt nog. vene om det händer något mera men det får vi se. ha en bra dag om vi inte hörs senare kanske , pusspuss.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0