stressig såhär på torsdagen

nu har jag typ precis kommit ur duschen , jag har massor att göra. tex ; packa , fixa mig , måla naglarna och bädda sängen osv. mamma kommer hem vid tolv eller senare , kanske tidigare. gäller för mig att skynda på lite nu så att jag blir klar med allt och så att jag verkligen får med mig det jag ska ha med mig så att jag inte kommer på att jag glömt något när jag sitter på tåget. det skulle vara piss isf. jag kommer hem på lördag och får se om jag bloggar något då , ska nämligen ha sleep over med frida hos henne. så vi får se om jag har tid med bloggen på lördag , annars blir det söndag. ha en bra helg vilket som. finns på mobilen när som helst. adios !

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0