söndags kväll

nu skriver jag bara lite snabbt hära för jag ska duscha. jag kollar på wallander och nu är det den där långa pausen med nyheter o massa. i fredags sov jocke här sen i lördags åkte han rätt tidigt för han skulle till landet och jag tog 13.37 bussen till guse och sen åkte vi på DJ match i vaxholm , jag kollade bara och det blev tre lika. sen åkte jag hem och åt middag sen vart det att kolla på melodifestivalen. rätt låt vann dock inte , somvanligt. idag , söndag , vaknade jag tidigt och kollade först på filmen grind sen så badade jag fanny. sen har jag bara degat hela dagen. vid halv sex tiden åkte jag moppe till guse och var där en stund sen åkte vi till träningen. ja jag har börjat med innebandyn igen , jag är tillbaka på min gamla vanliga plats. på innebandy planen alltså , känns skönt.

image98image99image100

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0