sometimes i just write something down

ens livet är inte alltid det man vill leva. man kan inte direkt välja exakt hur en dag ska vara , det sker alltid något som man inte väntat sig , tyvärr. alla gör vi misstag , det vet vi. det är ingen som lyckas försvinna från alla misstag utan det är något som sker alla. jag önskar ibland att man bara kunde försvinna , försvinna bort från allt och alla. försvinna speciellt bort ifrån alla problem , man klarar inte alltid av att le åt dom. det är inte ens ofta jag klarar det.låt mig bara få försvinna en dag eller två , så att jag verkligen verkligen hinner tänka efter. hur vill jag ha mitt liv ? och vad kan jag göra för att förbättra mitt jag ?

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0