sammanfattning av tiden gustavsberg

torsdag; vi åkte på dagen och kom fram vid ungefär två tiden. innan vi gick hem till mormor handlade vi lite. sen när vi kom hem till mormor fixade vi en del oså. sen åt vi köttfärssås och spagetti. sen när vi skulle ut med fanny , jag och mamma , gick vi runt och kollade lite , gick och kollade bla på det nya badhuset sen gick vi hem till morfar för att hämta en grej , vi stannade där en stund innan vi insåg att vi var tvugna att gå hem för vi hade tvätt tid klockan sju. jag gick in på konsum en snabbis och köpte pucko , chips och en frida tidning. när vi kom hem gick vi ner i tvättstugan. sen kollade vi på tv och gick ner till tvättstugan då och då. vi la oss rätt tidigt för vi var super trötta.

fredag; jag vaknade tidigt somvanligt och tog min frida tidning och läste tills mamma vaknade. vi åt frukost och jag gick ut med fanny. sen städade vi lite innan det var dags att fixa sig så att vi kunde åka till coop och handla. jag fick lite av mami , tack ! sen åkte vi och hämtade mormor för att åka hem till morfar och äta middag. det var super gott , vi fick vildsvin och rådjurs kött , det var inte illa kan jag lova. sen så efter maten fick jag glass och jag satte på en beck film. när den var slut gick vi hem. sen på kvällen kollade vi på let´s dance och sen somnade jag i soffan , haha.

lördag; jag vaknade såklart tidigt idag igen och läste åter igen min frida tidning. sen när mamma vaknade gick vi upp , åt frukost. jag gick ut med fanny och sen så duschade jag mig och fixade i ordning mig. sen hände inte så mycket mer , vi gick till bussen och åkte till slussen där pappa hämtade oss. när jag kom hem ringde jag frida och dom var inte hemma så jag väntade på henne. när dom kom hem gick jag hem till dom och åt pizza. sen så åkte jag och frida till edsberg och träffade jocke och hans kusin. när klockan blev typ åtta åkte vi hem och gick till HLD centrum för att köpa något att dricka , sen gick vi hem till henne och kollade på andra chansen i melodifestivalen. sen kollade vi på film och jag somnade framför den , frida kollade klart den och vi gick och la oss efter den. klockan var typ halv fyra när vi väl somnade.

söndag; vi vaknade vid elva tiden , låg och snacka en stund sen gick vi upp och åt. sen kollade vi på filmen igen , inte hela bara det jag inte såg. även fast jag sett den tusen gånger , haha. sen så gick jag hem och har bara slappat hela dagen. är ny duschad nu och ska snart ut med vovsingen. sen ska jag försöka plugga lite. ikväll blir det i alla fall wallander , det kan jag lova.

nu vet ni min helg eller ja. ses !

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0