nu var det gjort

hemma från kista igen , inte precis utan har varit hemma ett tag men. det blev ingen plånbok utan bara klippning och hål i örat. det där hålet jag länge velat gjort och nu var det gjort. ni vet upp vid örat , höger , där har jag nu ett hål. det gjorde inte ont precis då när hon gjorde hålet utan den stora smärtan kommer nu efteråt och om man råkar röra vid de så göre as ont. nu får jag inte byta örhänge förens om minst sex till sju veckor och då sa hon verkligen minst. sen ska det tvättas varje morgon och kväll i dessa sex sju veckor. hur kul är det ? men som sagt , om man ska vara fin får man lida pin.
(bild på örhänget kanske kommer senare , beror på om jag får någon bra bild)


jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0