lördag söndag måndag

nu ska jag skriva lite kort om lördag söndag måndag.

i lördags var ju somsagt jimmy , johan och jenny här. vi åt osv sen gömde mamma 500;- vi skulle leta efter men såklart är det inte jag som hittar den utan jimmy. bajs , sen kallade han mig såklart för dålig förlorare efter. sen skjutsade johan mig till censie vid ungefär sju och ja vi åkte till kista sen när vi skulle hem envisade sig censie om att vi skulle ta tunnelbanan till stan och tåget där ifrån , dum som man är gick man på det och när vi väl kommer till stan går inga tåg. jahapp tänkte vi då och skulle ta en buss till ulriksdal men dumma som vi är hittar vi inte busshållsplatsen så går till tuben igen och tar den till mörby och bussen där ifrån. väl hemma chillade vi mest tills vi kom i säng.

i söndags , igår alltså var vi först i stinsen med hennes mamma och pappa ett tag sen åkte vi och lämnade ett paket. hemma hos dom igen så chillade vi en massa. sen blev det middag med pierre och sofie. efter den träffade vi emil en stund och sen chillade vi galet igen. sen sov jag där även den natten men vi kom dock i säng mycket senare denna gång.

idag , måndag. vi blev väckta och slöa som vi är gick vi och kollade på film efter frukosten igen och somnade. vi var skit slöa hela dagen så degade bara framför datorn tills jag skulle hem med kvart över fyra bussen. när jag kommer hem åt jag sen duscha jag och sen kom guse hem till mig. vi drajjade till silverdal och träffade emil och hans tjej sen gick vi hem till mig (bara jag och guse) vi ägnade tiden till datorn. hon åkte hem med sju över tolv bussen. nu sitter jag här och ni har just läst om tre dagar i mitt liv.

jag ska snart gå och lägga mig typ , godnatt

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0