liksom många andra måndagar så sitter jag i skolan

det var som att benen inte orkade resa på sig imorse , jag var så interligt trött men efter mycket om och men klev jag upp och lämnade den varma platsen under täcket .. men orken kom aldrig till mig så jag var typ fett slö så jag ser cp ut idag. men någon gång måste man ju göra det också. obs , det gör jag iof alltid men skit samma. jag har haft so och svenska redan som alla andra måndagar och nu har jag rast i väntan på engelskan. när jag kommer hem ska jag troligtvis plugga lite svenska oså. sen har jag ingen aning om vad som händer och sker. det är bara upp till bevis. men nu ska jag avrunda även detta inlägg , ni får ha en bra måndag kisar.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0