jag räknar med dig i tid och evighet , okej ?

nu har jag funderat flera dagar .. vad är det jag ska säga för att få dig att förstå ? jag har förklarat förut och du har sagt att du förstått mig. men jag tror inte du har gjort det. jag mår dåligt utan dig , du är fan allt för mig. jag klarar mig inte utan dig. det kan väll inte bara gå förlorat ? allt vi har kämpat för , alla minnen vi byggt upp och allting vi delar tillsammans. om det tar slut vart ska vi göra av allt det då ? nej det får inte ta slut , det får inte bara rasa ihop. det kommer jag aldrig klara. vi har gått igenom mycket tillsammans , det vet både jag , du , han och hon. så vi borde klara det här också , på vilket sätt vet jag inte. men just nu har jag inga krafter , jag är för svag ännu. jag känner det , så jag är ledsen om jag inte är den bästa för dig just nu. även fast jag vill så klarar jag inte av att anstränga mig. jag hoppas du förstår hur jag menar , kanske inte är så lätt att förstå men ändå. du känner ju mig och du vet hur jag tänker , oftast i alla fall. men ja , jag hoppas definitivt du vet vem du är. nu åker jag bort imorgon och det känns skönt , jävligt skönt. att få slippa alla problem och gå runt där jag inte känner en endaste ungdom. där har jag då den ro att tänka och fundera. sen när jag kommer hem har jag säkert dessa krafter att visa dig. att jag klarar det här , jag ska visa dig hur mycket du egentligen betyder för mig och att jag inte är ett skit utan dig. ingenting utan dig.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0