home again

hemma från skolan idag igen pga att imorse när jag vaknade , oväntat redan tio över sex hade jag så jävla ont i mina smalben så att jag knappt kunde stå upp. det gjorde så ont så att jag började gråta. och det räckte inte att ha ont där utan huvudet skulle värka också och tanden. jippie. mamma ringde tandläkaren och jag fick tid klockan tio. jag somnade om och sen vaknade jag igen och fick frukost av mamma. sen fick jag skjuts till tandis så nu har jag varit där igen. två gånger på en vecka , precis vad man vill. (eller inte) jag ska dit den andra april igen , längtar absolut inte. mamma kom och hämtade mig efter att jag var klar och nu ska jag kolla på andra avenyn och bara vila mig. imorgon blir det typ också hemma från skolan sen senare på dagen åker vi trottsallt till mormor och morfar i gustavsberg och kommer hem på lördag. gud vad jag saknar dom så det ska verkligen bli kul att träffa dom igen. men nu har jag inte tid här längre , är så sugen på att kolla på andra avenyn. vi hörs senare.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0