hemma från gustavsberg

nu är jag hemma igen , ni har väll inte saknat mig !? jag hade det jätte mysigt men jag skriver en gustavsbergs sammanfattning när jag kommer hem imorgon typ. jag väntar på att frida ska ringa mig och då ska jag skynda mig hem till dom och äta pizza. sen ska vi ha det underbart , vi får se vad vi hittar på. det blev ju inte som vi hade tänkt för att min vän har tagit hål i naveln. men jaja , nu har jag inget mer att skriva. nu ska jag tom gå till dom.

skriv något sött här
Postat av: Elina

Utflykt till Gustavsberg? Haha vad har man fär ärenden dit? :P
Jag menar det e ju inte stort inte, lilla söta Gurra på värdö.

2008-03-08 @ 16:13:04
URL: http://eliinag.blogg.se

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0