guselina , jag älskar dig bästavän

kanske kommer dom här orden att upprepas ännu en gång , men det spelar ingen roll. för dom är så sanna så , och jag vill så gärna att du ska ta åt dig och veta att du är den bästa vän man kan ha. när livet är som värst så får du mig ändå att skratta , det är ett under för det är typ bara du som kan det. du får mig att le när allt bara är skit. du är du är det bästa jag har <3min solstråle. med dig mår jag bra , med dig har jag allt , med dig känner jag mig värdig , med dig är jag glad. bästavän , tre år har gått och vi har varit lika bra vänner hela tiden , det har aldrig kommit upp större bråk. visst har vi undvikit varandra lite oså men vi klarade av det och kom tillbaka till varandra och det är jag glad över. för jag vet gott och väl att utan dig är jag ingenting. alla minnen med dig är oslagbara , något man aldrig glömmer. och jag vill ha så många mer , så många mer minnen och dagar. tillsammans är vi bäst och oslagbara. jag har sagt det förut och jag säger det igen , ingen kommer upp till våran nivå. jag trodde jag aldrig skulle hitta någon människa som riktigt förstod mig , men jag fann dig. du förstår mig varenda gång , och du märker när jag inte mår bra , när det är något fel. och du finns alltid där vid min sida för att hjälpa mig och få mig glad igen. och du ska veta , jag kommer alltid finnas vid din sida också. om du är glad är jag glad , om du är ledsen är jag ledsen. utan dig bästavän kommer jag inte klara mig länge. du och jag , nu då och föralltid , det är allt jag vill och det är det jag kommer kämpa för. inte ens döden kommer skilja mig från dig , vi är menade att vara bästa vänner livet ut och efter livet också , då ska det också vara wärre&liddejag älskar dig. och ta åt dig av det hära nu , för du är så jävla fucking bäst. mer eller mindre det bästa jag har.

jl


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0