du och ett minne

jag , jennie håller just i detta nu på att lyssna sönder en låt. den heter som rubriken lyder och jag kan inte kalla den jätte bra , bara duglig. här har ni så gott som hela texten ;


när hjärtat har svalnat och morgonen gryr
( gryr )

siktet mot drömmar och verkligenheten styr

när drömmen har slocknat och varmt blir till kallt

då är du den som är vackrast av allt

jag hoppas du förstår att jag bara älskar dig

( yes )

för du är alltid den som går först för mig

( ja )

utan att tveka jag hoppar ner för stupet

jag börjar att leta för långt ner på djupet

jag har ingen sympati , den jag hatar är min vän
kallar detta terapi , fråga vad som hände sen

ett hjärta av sten och ett kallt sinne

den ända som värmer det var du och ett minne

jag ska snart bege mig mot kista , väntar bara på mamma som ska ge mig sällskap dit men ska sedan gå hem (hundpromenad). jag blir glad av sällskapet dit , men jag skulle inte banga på sällskap där inne också men jag klarar mig. hihih. jag har fortfarande ingenting att göra ikväll , stackars mig !

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0