borta bra men hemma bäst

hej hej hallå dagboken. igår bloggade jag inte , vet faktiskt inte riktigt varför men ja skolan var som vanligt tråkig. vi hade somsagt inställd engelska , matte , klassråd/handledning och elevens val eftersom vi skulle kolla på film. den var rätt tråkig , handlade typ om nazismen och den var svart-vit. jippi. sen fick vi i alla fall sluta vid tre tiden. när jag kom hem gjorde jag inte särskilt mycket. på kvällen gick jag till ica och köpte glass. idag var jag på hemkunskapen för att vi skulle ha upplagning av våran maträtt , det gick bra för mig och frida i think och gott blev det. sen gick jag hem pga min fucking huvudvärk som har börjat bli som en stor vana nu om dagarna. jag har kollat på andra avenyn som just nu är fett spännande , sen har jag spelat ett spel. nu ska jag ta tag i plugget lite. sen ikväll går jag med fanny ända bort till sollentuna och möter guse och lånar en film av henne. ha en bra kväll och dag alla kära bloggläsare där ute. 

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0