ärenden även fast man är sjuk funkar också

jag vill börja detta inlägg med att jag blev så jävla glad idag när jag kollade bloggen. sju hela komentarer , fett fränt.
  i just love it

idag var det back to school igen , fast det gick inte så bra. var bara där på so lektionen och typ fem minuter av svenskan sen beslöt jag mig för att gå hem pga huvudvärk och magont. sen har jag haft problem med en tand sen i lördags kväll så mamma ringde tandis och jag fick en akut tid klockan tjugo över ett. så det blev film och sen skjuts till tandis. där var jag i typ en timme och tio minuter och jag bara plågades. det var hemskt , bedövning och skit. ska dit igen den andra april. längtar absolut inte! sen tog jag bussen till kista och tog ett till hål i örat. jag trodde det skulle göra mycket mycket mycket ondare än det i lördags men det gjorde det inte + att det gör inte ont nu efter heller. great. sen när jag kom hem igen gick jag ut med hunden och sen åkte jag med pappa till jula och makke donken. nu kollar jag på film igen och vid åtta ska jag gå och möta mamma med fanny.


nu har jag ett , fem och nio
i lördags tog jag ettan
idag tog jag femman
i typ klass ett tog jag nian i båda öronen

                                                                                                                                                                                                             jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0