12 januari till 12 mars

TVÅ MÅNADER IDAG MED JOCKE  det känns underbart. men jag vill förståss ha ännu fler. jag ska iväg och träffa honom sen , ska ta sju minuter över fyra bussen. innan dess ska jag hinna plugga lite svenska (som jag pluggade på språkvalet jätte bra men i allafall) sen ska jag gå en sväng med hunden också. när jag kommer hem ikväll ska jag plugga igen eftersom jag inte vill sumpa 'provet' imorgon + att jag har omprov i no på måndag också. jag säger bara god vad allt ska vara jobbigt. ne nu ska jag börja arbeta , haha. ha en bra onsdag för det kommer jag att ha.

skriv något sött här
Postat av: samira

wii grattis

2008-03-12 @ 21:07:02
URL: http://samirak.blogg.se

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0