Midsommarfirande på hög nivå!

Jag börjar detta inlägg med att tacka Viktoria för en komentar hon skrivit i förra inlägget. Det är alltid kul att få komentarer som "gillar din blogg" eller liknande. Det är bara att ta åt sig och vara glad. Tack! :))

Sen fortsätter jag inlägget med att berätta lite kort om dagarna i Dalarna.

När vi kom dit i torsdags så åkte vi nästan direkt till Gräv för det var midsommarfirande där, men det var inge väder och vi kom alldeles för tidigt så vi åkte iväg och handlade istället sen åkte vi hem och åt och sen drog vi ut och träffade folk. Kommer fan inte ihåg så mycket men ja.
Midsommarafton (<3) dagen kommer jag inte ihåg så väl men vi åt såklart gott innan vi åkte upp till vattberget. Såklart börja det regna direkt när vi kommer dit men det slutar efter ett tag och vi kan börja dansa, efter det åker vi hem och äter jordgubbar och sen fixar vi oss lite. Sen åker vi till Leksand för att ha en underbar kväll - vilket vi defenetivt hade.
Det var jag, Frida och Johannes. Vi sprang först och kollade om min och Fridas karusell från förra året fanns men vi blev genast besvikna när vi märkte att den inte fanns. Vi fick öl av en kille som vi bara kollade lite snällt på som sedan bara frågade oss och gav. Vi tog oss till några bänkar och chillade galet. Sen gick och hämtade pengar åt Johannes sen sprang vi ner till dansen i gropen. Vi hittade några fulla killar som vi hade det riktigt roligt med som vi sedan följde med och umgicks med lite. Pojkarna var riktigt trevliga och jag minns er som igår, speciellt Robin. Alf och Patrik minns jag också! Haha. När vi hade varit med dom gick vi vidare och jag var på det där humöret så att jag kunde vara social mot exakt alla och jag utnyttjade det, så det gick perfekt. Sen hittade jag några nya som gav oss cider - tyvärr fel smak men det fick duga - sen stog jag där själv för Frida och Johannes var tvugna att stanna på ett ställe, orkar inte förklara varför, men sen kom det massor av killar och jag kände mig lite ensam där eftersom jag var den ända tjejen och stog där i mitten av typ sju (?) killar. Men det var trevligt, fast sen ringde jag Frida och fick dom att komma till mig. Sen gick vi därifrån och hittade nytt folk som jag, eftersom Frida och Johannes stog för sig själva, chillade med på en bänk tills vi skulle hem. Bänkpojkarna minns jag såklart också som om det var igår - Marcus, Mogge, Micke och Stefan. (Marcus har jag även kontakt med nu efter allt det roliga, 08a! hihi)
Lördagen var en tröttis dag, vi steg upp jätte sent och färgade Fridas hår som blev gud så misslyckat så vi sprang till ica med mjukiskläder och solbrillor (osminkade) och köpte ny färg och gick hem och färgade om det och det blev bättre, tack och lov. Sen åt vi middag och sen drog vi till Johannes och kollade på REC med han och Johan. Sen gick vi ut och sen hem till Johannes igen och kollade på Juno och The Eye och då var även Robin med oss.
Söndag kommer jag knappt ihåg mer än att vi var i Leksand på jakt efter en bikini men alla affärer var tråkigt nog stängda och sen var vi ute ett tag innan vi gick hem och kollade på fotboll.
Måndag.. Ah ni, jag minns inte så mycket men på kvällen var vi hemma hos Johannes och chillade framför film oså, det var riktigt trevligt att vara ensam med dom två även fast jag trodde det skulle bli urtrist, haha.
Tisdag. SOMMARLAND, ja jag och Frida spenderade hela dagen på sommarland i det kalla vädret, även fast det blåste så hade vi det riktigt trevligt, vi var där från ca halv elva till typ halv sex. Frida min älskling skrämde livet ur mig men jag övdelevde och det gjorde även hon - som tur var.
Onsdagen började med att vi fixade oss sen drog vi till Insjöns Hotell och åt. Sen spelade vi parkgolf och sen ja åkte vi typ hem. På kvällen åkte jag och Frida in till stan såklart, haha. Träffade lite gött folk sen åkte vi hem och chillade sen sov.

Idag ska jag packa och fixa mig sen ska jag hem till Frida och sova för min mamma och pappa är inte hemma så sover hos Frida tills imorgon då vi åker ut i Skärgården, vet inte alls hur många dagar jag är borta - det visar sig.

Men nu ska jag duscha i think, have a nice day bitches. Hoppas ni orkade läsa. :))

<3

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0