'du är min bästavän, systertyster, twin.'

älsklingssyster, du är mitt allt. det är dig jag pratar med när jag mår skit, det är dig jag pratar med när jag har problem och det är dig jag skrattar med när jag är glad och har kul. när jag är med dig har jag alltid kul. som våra helger och våra tider när vi är i stan vi träffar nya roliga människor och vi får nya äventyr och minnen varje gång. men det är ju så jävla kul att kunna vara sig själv och flumma runt för en gångs skull eller ja vi gör det ju ganska ofta nu för tiden.jag har tusentals minnen med dig som aldrig skulle kunnas berättas för det är för många men vi har dom alltid innom oss och det är det som räknas, och det kommer bli tusentals till kan jag lova honey.jag gör somsagt allt med dig. nu har vi kommit varanndra sådär nära igen, om inte närmare (?) jag är så glad över det, att våran svåra perjod inte gjorde så att våran vänskap tog slut föralltid liksom att det bara var en grej som ändrades för att vi skulle känna hur det är att vara utan den andra. jag skulle inte ha klarat mig utan dig, det var svårt redan då och jag visste inte alls vad jag skulle göra, men vi klarade det tillsammans. vi klarar allt när vi har varandra. ett liv utan dig finns inte gumman! Jag älskar dig mer än livet och du går före allt för mig. <3

sister, you is my everything.

handen på hjärtat jag lovar och svär,
om världen går under ska jag vara där,
om ditt liv går i bitar och faller isär
ska jag finnas där vart du än är. <3

// Din bästavän frida.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0