that's life

snaaaaart är jag klar med allt. packning, fixning, duschning osv ni vet. om jag hinner måste jag även ut med hundfan också, hihi. pappa slutar om tio minuter och jag måste hem till frida innan dom åker hemifrån. jag somnar. nej men iallafall. jag längtar otroligt mycket tills jag är i dalarna, var ett tag sen man var där och man har så många minnen där ifrån så det är knappt sant. vi kommer ju hem på onsdag och mobilerna är med heela tiden. bara ringa eller skicka ett sms om det är något ni vill mig eller om ni helt enkelt saknar ihjäl er. :'D

när vi kommer hem från dalarna kanske jag ska bo hos frida om inte mamma och pappa har kommit hem (dom ska ut med husbilen) och på torsdags kvällen åker jag, frida, farmor & farfar troligtvis till landet. det ska bli sjukt nice, känns som jag och frida är med varandra hela tiden, men det är ju vi ioförsej också. men den 5 juli typ åker ju hon till öland två veckor, då kommer jag ruttna här hemma. :((
ska försöka jobba då om den där *host* hör av sig någongång.
nej nu ska jag fixa färdigt allting.

HA EN BRA MIDSOMMAR och allt det där.

Förra årets midsommar i Dalarna.   <ily3

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0