tänk när man var liten, vad bra allting var då

tiden bara rinner iväg och i och med det förändras allting. man kan säga att ingenting är som förut längre.
vissa saker förloras och vissa saker blir bara bättre och bättre.
jag tycker att det både är bra och dåligt just nu.
jag hatar att jag förlorat så mycket, fast allt är inte mitt fel att jag har förlorat. skulden ligger mycket är andras.
jag kan inte göra något åt det, dom som vill kommer tillbaka och dom som inte vill fortsätter gå samma väg som dom gör nu för dom lyckas rätt bra att svika mig genom att gå den vägen dom går.
jag vill inte peka ut någon och jag vill inte heller att någon ska känna sig skyldig. om du tror att det är du så tro vad fan du vill, okej?

jag vill bara säga en sak, jag fattar inte mig på varför du går den väg du går. du vet gott och väl vad jag sa i höstas, när ungefär samma grej hände fast med andra personer inblandade. du tyckte det var fel men du gör nu samma misstag.
är det så här du vill ha det så visst. men jag vet att det aldrig kommer bli som förut igen och det är inte mitt fel, jag har försökt men inte fått något tillbaka. så skit samma säger jag bara, om du vill ha det "bra" så skärper du till dig. annars har vi det såhär.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0