söndag ljuva söndag

jag vaknade lite tidigare idag än igår, lite exaktare så tjugo i ett typ. smsade lite med frida och vi kom fram till att vi ska göra något ikväll, alltså är kvällen räddad! men innan dess måste jag städa, det är fan pinsamt stökigt här inne. men jag har kommit fram till att jag byter lakan väldigt ofta fast det hindrar mig inte till att göra det igen, för jag älskar att sova i rena lakan. okej nu ska jag städa, sen duscha, sen jag vet inte.

det har ännu inte slagit mig att denna söndag är sommarlov, alltså inge skola imorgon och då behöver man inte gå och lägga sig så tidigt. det känns så sjukt. jag kommer säkert vakna imorgon och få panik för att jag försovit mig och blablabla. det får inte hända - jennie, du har sommarlov!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0