snart bär det iväg

nu håller jag på att packa ihop de saker jag ska ha med mig eftersom jag åker bort med mami&papi med husbilen idag. jag vet bara att vi ska till söderköping först sen har jag ingen aning vad som sker. jag vet iallafall att jag ska SOLA och BADA hela fkn helgen, haha. men jag finns på mobilerna nästan hela tiden så om ni vill mig något, hör av er. jag kommer sakna väldigt få så räkna inte med att bli saknad. hihi (aa)
ha en bra helg folket

och imorgon; Sveriges National Dag 

skriv något sött här
Postat av: Frida

jag täknar visst emd att bli saknad xD

annars kommer iaf jag att sakna dig älskling. : (

jag smsar, så ses vi på tisdag.

JAG ÄLSKAR DIG SIS. <3

2008-06-05 @ 16:58:55
URL: http://frodagroda.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0