skrev snabbt så vart inte så mkt förklaring

nu skriver jag lite snabbt här.

igår åkte jag och frida till stan ungefär direkt efter skolan, vi mötte simon på stationen och satt med han på tåget till stan men han skulle åka till södertälje. vi gick till gallerian och köpte en macka men när vi väl satte oss och skulle äta den så får vi bråttom så vi får varsin påse och springer iväg till tåget, sätter oss på tåget som ska ta oss till södertälje. det tar ju en stund så där satt vi och flumma, sen tog vi en buss men vi fattade typ nada sån tur var så var det en snäll busschafför som sa till oss när vi skulle av, haha. sen mötte vi pojkarna och gick till fotbollsplanen, men det tog ett tag innan dom började. sen åkte vi hem och kom inte hem föns typ elva, men jaja, mysig dag kan jag lova.

nu kom jag precis in från en stund i solen. ska in i duschen och skölja av mig nu sen fixa mig och gå till mammas jobb sen ska vi till stinsen och handla tills imorgon då vi åker ut med husbilen sen så måste jag fixa några saker till balen som är på tisdag.

men nu måste jag skynda, skriver sen, puss på er.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0