shopping in kista

<3 x tusenhem från kista fick jag strumbyxor, skavsårsplåster, huvudvärkstabletter (till mamma) och sen så unnade jag mig även den otroliga parfymen escada moon sparkle, (<--) den luktar så jävla gott så man bara måste ha den typ. så ja jag köpte den och nu är den min min min, i just love it. men det roliga är ju att frida också har den så nu kommer vi dofta likadant också, att vi aldrig kommer ifrån varann, haha ne jag skoja jag älskar henne ju så det spelar ingen roll för min del. frida fick med sig hårfärg hem så vi får se om hon är brunett när vi kommer hem från dalarna, vi fick "råd" av en i affären som skrämde upp både mig och frida, eftersom jag ska färga håret åt henne, men vi får se hur det blir. i värsta fall får hon väll gå med mössa tills det ordnar sig, haha. men men, snart ska jag fixa mig lite sen ska jag ta 19.57 tåget till solna sen efter det ska jag nog hem till frida en stund. frida frida frida, ja vi är jämt med varandra, men det skiter vi i för vi har jämt kul med varandra också och det är det som är huvudsaken, jennie   frida föralltid, ohja. :))


skriv något sött här
Postat av: Frida

älskling, vi kommer alltid att vara liksadana xD

jag dör om jag måste ha mössa på mig ^^ då ska jag köpa en sveamössa hahha jag älskar dig. <3

2008-06-16 @ 19:21:59
URL: http://frodagroda.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0